Weblog over alles wat maar met tuinen te maken heeft zoals; tuindesign, -ontwerp, -architectuur, -meubelen,
-ideeën, -advies, -styling en tuinartikelen









woensdag 20 juli 2011

Even voorstellen...


Gelukt! Eindelijk mijn eigen weblog.
 
Mijn naam is Cynthia Daals, ik ben 43 jaar en woon in Zwolle. Jarenlang heb ik met veel plezier gewerkt als directiesecretaresse en salesmanager met daarnaast een grote passie voor tuinen. Na het volgen van vakgerichte opleidingen en de nodige voorbereidingen heb ik de ‘grote stap’ genomen en ben ik in 2010 mijn eigen tuinontwerpbureau CYNtuinen tuinontwerp & -advies gestart.

Tijdens het ontwerpen en realiseren van tuinen voor particulieren, bedrijven en freelance in opdracht van hoveniers doe ik zoveel inspiratie op door de tuinen en de mensen die ik ontmoet dat ik een enorme behoefte kreeg aan een uitlaatklep voor alle ideeën die in mijn hoofd rond dwalen.

 
Ik ben dan ook halverwege 2011 gestart met mijn weblog en daar kan ik heerlijk delen wat mij bezighoud, fascineert of inspireert op het gebied van tuinen. Denk hierbij aan ontwerp, inrichting, planten, dieren, mooie en bijzondere foto’s, enz.
Met het bloggen wil ik graag mijn passie met jullie te delen en wens jullie dan ook veel lees- & kijkplezier.
 
Laat je inspireren en voor meer informatie of een blijvende offerte neem dan vrijblijvend contact op info@cyntuinen.nl of 06 - 124 79 791.
 
Hartelijk groet, Cynthia Daals

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...