Weblog over alles wat maar met tuinen te maken heeft zoals; tuindesign, -ontwerp, -architectuur, -meubilair,
-ideeën, -advies, -styling en tuinartikelen









Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Sering

De Sering, een mooie donkere en ong. twee jaar geleden geplant, gaat dit jaar voor het eerst bloeien, ik kan niet wachten tot de bloemen helemaal uit zijn gekomen en dan kan ik zien of de kleur zo mooi is als dat ik gehoopt had. Nog even geduld.


Mijn bedoeling is dat deze boom schuin over het pad, wat naar de poortdeur loopt -die we overigens nog niet hebben- heen gaat groeien. Ik wil graag onder mijn Sering door kunnen lopen en dan de heerlijke geur kunnen ruiken. We hebben trouwens eindelijk een keuze voor de poortdeur gemaakt het wordt een poortdeur van cortenstaal, dit zal zeer mooi staan met het vergrijsde hout en de beukhaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...